//Czy moja restauracja potrzebuje aplikacji mobilnej?

Czy moja restauracja potrzebuje aplikacji mobilnej?

Zdecydowana większość klientów podczas wizyty w restauracji –korzysta z telefonów komórkowych. Dlaczego więc będąc managerem miałbyś tego nie wykorzystać?

Wiesz jak duże możliwości daje posiadanie aplikacji na telefon?

Zacznijmy od początku,

Umieść na stoliku informację o aplikacji mobilnej.

Może to być forma ulotki lub podkładki pod talerze z nadrukowanym kodem QR kierującym do aplikacji.  Następnie zachęć klientów jakimś bonusem/kuponem np. na darmową kawą lub ciastkiem aby ją zainstalowali.

To najbardziej skuteczna forma bo któż nie chciał by otrzymać darmowej kawy po objedzie.

Posiadając zainstalowana aplikację twoi klienci mogą łatwo i szybko :

– Zarezerwować stolik – większość restauracji już umożliwia taką opcję dzięki portalowi OpenTable lub Gastrobooking

– Złożyć zamówienie nie czekając na kelnera – informacja jest przesyłana online prosto do menagera lub szefa kuchni.

– Zapoznać się z MENU– zainstalowane przy stolikach ibeacons samoczynnie uruchomią MENU w momencie gdy klient usiądzie przy stoliku.

– Otrzymać informację o Specjalności dnia- tą opcję umożliwiają wysyłane notyfikacje  bezpośrednio na telefon klienta.

– Wskazówki dojazdu – informację o wolnych miejscach parkingowych

Płatność też może odbywać się z poziomu telefonu – w tym przypadku oczekiwanie na kelnera z rachunkiem oraz decyzję kto tym razem płaci można załatwić podczas składania zamówienia.

Aplikacja umożliwia wysyłanie dedykowanych kuponów rabatowych, kuponów zdrapka, lub gratisowych dodatków np. kawa lub deser

Dzięki aplikacji mobilnej oraz zamontowanych w restauracji ibeacons będziesz mógł obserwować zachowania swoich klientów online oraz offline.

Dowiesz się ilu klientów wraca cyklicznie, a ilu odwiedziło restaurację tylko raz.

Dowiesz się przy jakim stoliku najczęściej siadają klienci, jak długo przebywają w restauracji oraz z jakich kierunków przyjeżdżają.

Jednym słowem dobrze poznasz zachowania swoich klientów a dzięki dobrze dobranej kampanii marketingowej podniesiesz swoje obroty.

To jeszcze nie wszystko – po wejściu na parking twoja aplikacja podziękuje za wizytę i wyśle kupon rabatowy na kolejny obiad.

Jeżeli zauważysz, że klient dawno nie pojawił się w twojej restauracji – będziesz mógł wysłać mu personalizowaną notyfikację z zaproszeniem na kolację.

Koszt aplikacji mobilnej oraz systemu ibeacons nie jest tani. Świadomość restauratorów w tym zakresie też pozostawia wiele do życzenia. Jednaj już teraz istnieją na rynku rozwiązania które umożliwiają zakup abonamentowy aplikacji w atrakcyjnych cenowo ratach.

Takie rozwiązanie pozwala już od pierwszego dnia wyróżnić się w śród konkurencji oraz otworzyć dla swoich klientów ciekawą alternatywę obsługi mobilnej.

Czy zatem w przyszłości kelner będzie potrzebny ?

By | 2018-04-17T17:38:50+00:00 Kwiecień 17th, 2018|Firma Beacons|0 komentarzy

About the Author:

Zostaw komentarz